Woh Kehti Hai Sunoo Jana , Mohabbat Mom Ka Ghar Hai.

Woh Kehti Hai Sunoo Jana , Mohabbat Mom Ka  Ghar Hai.

Woh Kehti Hai Sunoo Jana , Mohabbat Mom Ka  Ghar Hai.


Mohabbat Mom Ka Ghar Hai

Wo Kehti Hai Suno Jana......
Mohabbat Mom Ka Ghar Hai
Tapish-E-Badgumani Ki
Kahein Pigla Na De Is Ko?

Main Kehta Hon.......
Jis Dil Main Zara Bhi Badgumani Ho
Wahan Kuch Aur Ho To Ho
Mohabbat Ho Nahi Sakti.......

Wo Kehti Hai ..........
Sada Aise Hi Kia Tum Mujh Ko Chaho Gay?
Ke Main Is Main Kami Koi Bhi
Gawara Kar Nahi Sakti

Main Kehta Hon......
Mohabbat Kia Hai Ye Tum Ne Sikhaya Hai
Mujhe Tum Se Mohabbat Ke Siwa Kuch Bhi Nahi Aata

Wo Kehti Hai.........
Judai Se Bahut Darta Hai Mera Dil
Ke Khud Ko Tum Se Hat Kar Dekhna
Mumkin Nahi Hai Ab

Main Kehta Hon......
Yahi Khadshe Bahut Mujh Ko Satate Hain
Magar Sach Hai Ke......
Mohabbat Mein Judai Sath Chalti Hai

Wo Kehti Hai........
Batao Kia Mere Bin Jee Sako Gay Tum?
Meri Batain Meri Yadein Meri Aankhein
Bhula Do Gay?

Main Kehta Hon........
Kabhi Aisi Bat Par Socha Nahi Main Ne
Agar Ek Pal Ko Bhi Sochon To
Saansein Rukne Lagti Hain

Wo Kehti Hai....... 
Tumhain Mujh Se
Mohabbat Is Qadar Kion Hai?
Ke Main Ek Aam Si Larki
Tumhein Kion Khas Lagti Hon

Main Kehta Hon.......
Kabhi Khud Ko Meri Aankhon Se Tum Dekho
Meri Deewangi Kion Hai
Ye Khud Hi Jan Jao Gi

Wo Kehti Hai........
Mujhe Waraftgi Se Dekhte Kion Ho?
Ke Main Khud Ko Bahut Qeemti Mehsoos Karti Hon

Main Kehta Hon......
Mata-E-Jan Bahut Anmol Hoti Hai
Tumhein Jab Dekhta Hon Zindagi Mehsoos Karta Hon

Wo Kehti Hai........
Mujhe Alfaz Ke Jugno Nahi Milte
KeTumhain Bata Sakon Ke
Dil Main Mere Kitni Mohabbat Hai

Main Kehta Hon........
Mohabbat To Nigahon Se Jhalakti Hai
Tumhari Khamoshi Mujh Se
Tumhari Bat Karti Hai

Wo Kehti Hai........
Batao Na Kis Ko Khone Se Darte Ho?
Batao Kon Hai Wo Jise
Ye Mosam Bulate Hain?

Main Kehta Hon.........
Ye Meri Shairii Hai Aaina Dil Ka
Zara Dekho Batao Kia
Tumhain Is Mein Nazar Aaya?

Wo Kehti Hai.......
Atif Jee Bahut Batein Banate Ho
Magar Sach Hai Ye Batein
Bahut Hi Shad Rakhti Hain

Main Kehta Hon........
Yeh Sab Batain Ye Fasane Ek Bhana Hain
Ke Pal Kuch Zindagani Ke Tumhare Sath Katt Jain
Phir Us Ke Bad Khamoshi Ka Dilkash Raqs Hota Hai
Nigahain Bolti Hain Aur
Lab Khamosh Rehte Hain,,,,,,,,,,

Poet Atif Saeed    


محبت موم کا گھر ہے

وو کہتی ہے سونو جاناں ......
محبت موم کا گھر ہے
تاپش یہ بدگمانی کی
کہیں پگھلا نہ دے اس کو ؟

میں کہتا ہوں.......
جس دل میں زرا بھی بدگمانی ہو
وہاں کچھ اور ہو تو ہو
محبت ہو نہیں سکتی .......

وہ کہتی ہے ..........
سدا ایسے  ہی کیا تم مجھ کوچاہو گے؟
کے میں اس میں کمی بالکل گوارا کر نہیں سکتی

میں کہتا ہوں .....
محبت کیا ہے یہ تم نے سکھایا ہے
مجھےتم سے محبت کے سوا کچھ بھی نہیں آتا

وو کہتی ہے .........
جدایئ بہت ڈرتا ہے میرا دل
کہ خود کو تم سے ہٹ کر دیکھنا
ممکن نہیں ہے اب

میں کہتا ہوں .....
یہی خدشے بہت مجھ کو ستاتے ہیں
مگر سچ ہے 
محبت میں جدائی ساتھ چلتی ہے

وہ کیہتی ہے ........
بتاؤ کیا میرے بن جی سکو گےتم؟
میری باتیں میری یادیں میری آنکھیں
بھلا دو گے؟

میں کہتا ہوں ........
کبھی اس بات پر سوچا نہیں میں نے
اگر ایک پل کو بھی سوچوں تو
سانسیں روکنے لگتی ہیں

وہ کہتی ہے .......
تمہیں مجھ سے
محبت اس قدر کیوں ہے؟
کہ میں ایک عام سی لڑکی
تمہیں کیوں خاص لگتی ہوں

مین کہتا ہوں .......
کبھی خود کو میری آنکھوں سے تم دیکھو
میری دیوانگی کیوں ہے
تم خود ہی جان جاوَ گی

وہ کہتی ہے ....
مجھے وارفتگی سے دیکھتے کیوں  ہو 
کہ میں خود کو بہت ہی قیمتی محسوس کرتی ہوں

میں کہتا ہوں .....
متاع  جان بہت انمول ہوتی ہے
تمہیں جب دیکتا ہوں زندگی محسوس کرتا ہوں

وہ کہتی ہے ........
مجھے الفاظ کے جگنو نہیں ملتے 
تمہیں بتلا سکوں دل میں میرے کتنی محبت ہے

میں کہتا ہوں ........
محبت تو نگاہوں سے جھلکتی ہے
تمھاری خا موشی مجھ سے
تمھاری بات کرتی ہے

وہ کہتی ہے ........
بتاوَ ناں کسے کو کھونے سے ڈرتے ہو؟
بتاؤ کون ہے وہ جسکو یہ موسٰم بلاتے  ہیں؟

میں کہتا ہوں ....
یہ میری شا عری ہے آئینہ دل کا
زرا دیکھو بتاؤ کیا
تمھیں  کیا اس میں نظر آیا ہے؟

وہ کہتی ہے .......
عاطف جی بہت باتیں بناتے ہو
مگر سچ ہے یہ باتیں
بہت ہی شاد رکھتی ہیں

میں کہتا ہوں ........
یہ سب باتیں یہ فسانے ایک بھانا ہے
کہ پل کچھ زندگانی کے تمھارے ساتھ کٹ جایَیں
پھراس  کے بعد  خاموشی کا دلکش رقص ہوتا ہے
نگاہیں بولتی ہیں اور
لب خاموش رہتے ہیں ،،،،،،،،،،

شاعر عاطف سعید

No comments:

Post a Comment